Project Description

Mindfulness pomáhá podporovat duševní, tělesné i vztahové zdraví a zlepšovat pozornost i soustředění. Nejčastěji je popisována jako nehodnotící všímavost k tomu, co se odehrává kolem nás a v nás okamžik za okamžikem.

Je to praxe, které důvěřuji a kterou bych s vámi chtěla sdílet. Nejen kvůli rozsáhlým osobním zkušenostem, ale také proto, že za posledních 30 let se nashromáždilo velké množství psychologických, zdravotnických, dokonce i neurologických výzkumů, které potvrzují její menší či větší přínosy v mnoha oblastech života.

Pro koho je mindfulness?

  • Pro ty, kdo by v sobě chtěli nalézt víc klidu a pohody.
  • Pro ty odvážné, které láká intenzivní seberozvoj.

  • Pro ty, kdo si chtějí víc vychutnávat to dobré v životě.

  • Pro ty, kteří jsou zahlceni vyčerpávajícími myšlenkami a emocemi.

  • Pro ty, kdo chtějí posílit své soustředění, pozornost a paměť.

 NEJBLIŽŠÍ SOUSTŘEDĚNÍ

3 hod. soustředění

květen 2021 - upřesním

Pojďte si odpočinout a načerpat inspiraci.

OBJEDNAT

Streamované mindfulness

probíhá průběžně

Podpořte svoji každodenní praxi.

OBJEDNAT

Vyberte si

Co přesně potřebujete? Jestli chcete častěji zapojit mindfulness do svého denního rozvrhu, podívejte se na Streamované mindfulness. Pokud si chcete odpočinout a najít inspiraci pro svoji další praxi, zaměřte se na tříhodinové anebo jednodenní soustředění. Pokud je vaším cílem intenzivní seberozvoj, vyberte si pětidenní soustředění.

Streamované mindfulness

Chtěla bych vás co nevíc podpořit v rozvíjení všímavosti v každodenním životě. Lidé za mnou často chodí s tím, že by mindfulness chtěli dělat, ale že se jim nedaří si pro to vyhradit čas. Místo toho se třeba podívají na seriál a na mindfulness zapomenou nebo ji odkládají na neurčito. Proto bych vám chtěla nabídnout možnost připojit se ke mně 3x týdně na 15 minutové online vedenou mindfulness, kterou streamuji online v pondělí, úterý a pátky od 12:15 do 12:30.

PRAKTICKÉ INFORMACE

  • Pro stream využíváme platformu Whereby. Po přihlášení a zaplacení Vám pošlu trvalý odkaz, na který se můžete přihlásit z kteréhokoli prohlížeče. Dobré zkušenosti mám s Firefoxem i s Chromem.
  • Vypněte si, prosím, mikrofon. V tomto čase není prostor na dotazy, to bychom moc mindfulness nestihli. Pokud se na něco chcete zeptat, budu ráda, když mi to pošlete e-mailem anebo přijdete na mindfulness soustředění. Na něco vám odpovím rovnou, některé odpovědi zapojím do dalších streamů a u těch komplexních se můžeme domluvit na jednorázové konzultaci mindfulness dle ceníku.
  • Doporučuji si vzít sluchátka, abyste si zajistili dobrou hlasitost a kvalitu zvuku.
  • Najděte si vhodné, klidné prostředí. Někdo se připojuje přes mobil z auta, někdo si domluví místnost, někdo si s telefonem sedne venku na lavičku. Je to na vás ?
  • Vypněte zvuk i vibrace telefonu. Zařiďte si, aby vás po těchto 15 minut, pokud možno, nic nerušilo.
  • Pohodlně se usaďte.
  • Ve 12:15 začínáme.
CHCI SE PŘIPOJIT

Krátké mindfulness soustředění – 3 hod.

Dá-li opatření vlády a epidemiologická situace, tak se sejdeme již v květnu venku v malé skupince.

Setkáním vás provedu v bezpečném a podpůrném prostředí malé skupiny 5-12 lidí (počet bude dále omezen dle aktuálních vládních opatření). Domů si odnesete si kus pohody a uvolnění, inspiraci do vlastní praxe a nové dovednosti, které můžete dále rozvíjet. Součástí soustředění je také prostor na dotazy k praxi mindfulness a všímavé sebelaskavosti.

PRAKTICKÉ INFORMACE

  • V létě si vychutnáváme mindfulness v některém z pražských parků (Stromovka, Parukářka, Šárka, Vítkov), za horšího počasí jsme uvnitř.
  • Místo je upřesněno u jednotlivých termínů.
  • S sebou potřebujete jenom pohodlné oblečení a něco k pití.
CHCI SI ODPOČINOUT

PŘÍNOSY MINDFULNESS

Podle Americké psychologické společnosti je na základě desetitisíců výzkumů z posledních 30 let dokázáno, že trénink mindfulness posiluje:

TĚLESNÉ ZDRAVÍ

– Lepší spánek.
– Nižší krevní tlak.
– Mírně zvýšená imunita.
– Vyšší ochota cvičit.
– Vyšší ochota jíst zdravě.
– Částečná úleva od chronické bolesti.

DUŠEVNÍ ZDRAVÍ

– Více příjemných emocí.
– Větší spokojenost se životem.
– Méně stresu a napětí.
– Méně úzkostných a depresivních pocitů.
– Chladnější hlava v náročných situacích.

MEZILIDSKÉ VZTAHY

– Více spokojenosti ve vztazích.
– Efektivnější zvládání emočních situací.
– Srozumitelnější komunikace emocí a potřeb.
– Zvýšená empatie a porozumění.
– Lepší sociální dovednosti.

OSOBNÍ VÝKONNOST

– Výkonnější pracovní paměť.
– Snazší soustředění se na to podstatné.
– Méně roztržitosti a zapomínání.
– Efektivnější organizace a plánování.
– Vyšší spokojenost v práci.

Chci se objednat